...

I onsdags när det bara skulle bli någon öl på kvällen så blev det en massa öl och nån drink. Väldigt trevligt var det och eftersom sällskapet var Sussu så fanns det en massa att prata om. :)
Vid fyra var jag hemma och inte nykter men så blir det ibland haha. Var inne i stan dagen efter för att hämta sista pengen från serverings jobbet jag hade ett tag.
Skulle även vart ledig i fredags men jobbade 17 till stängning för att det vart lite knasigt.
På dagen tog 3orna på Tumba studenten så jag och jenny passade på att kika lite på dem och deras flak. Man blir så glad för det var en helt sjukt bra dag när man själv tog studenten :) Vi satt ute i solen en timme eller så och åt varsin dounut. Skrattade lite åt Fanny som var lite svårflörtad måste jag säga. Hon ville inte skratta riktigt lika mycket som hon brukar göra.

Helgen spenderades mest i ett kök på Donken där det också var riktigt varm men solen fattades och hade ersatts med lite stekos och frityrolja :P Inte så roligt men vad ska man göra.

Nu måste jag sova och hoppas på att det som gör ont i halsen släpper under natten.

xoxo
erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0