God morgon Sverige

Vilket fint väder det är ute :)

Men jag har ett problem med vår balkong haha, det bor minst två stora spindlar där.
Två kvällar sedan så skulle jag ut och röka och sätter mig på våra fina balkongmöbler och ser att något stort svart går på väggen precis bredvid mitt huvud. Den var sjukt stor och äcklig !!
Sen dess har jag haft koll efter den och det känns som att det alltid kryper när jag går ut. Nu var jag precis ute för min morgon cigarett och då är det en annan rackare där ute. Inte alls lika stor men denhär har då passat på att göra spindelnät kors och tvärs över hela balkongen. BLÄ!!
Får rysningar bara jag tänker på det fan. Ska köpa något medel och spruta runt på balkongen så att dom typ dör.

Nog om spindlarna, dom är vidriga alltid men nu har jag ätit frukost och ska spela lite innan det är dags att cykla till jobbet. Stänger idag så det blir sen uppdatering ikväll.

xoxo
erika 

Kommentarer
Postat av: hanna

min dag var as bra :) vad gör du då?

2009-09-11 @ 15:12:16
URL: http://taiiiny.blogg.se/
Postat av: Jenny

Inte typ dö. Dom SKA DÖÖÖÖ!! :P

2009-09-11 @ 22:01:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0