Kartonger fram och tillbaka.

Har börjat längta efter mina halsdukar och när jag cyklar från jobbet på kvällarna är det kallt så vill ha mina mössor. Men dom är putsväck borta !
Så idag tänkte jag att jag organiserar lite och går egenom säckar och kartonger som ligger i förrådet och klädkammaren. Nu är det gjort och fortfarande inget.
Det kan ju inte bara ha försvunnit under flytten? Och lägenheten i Tumba är tom...
Hinner bli lite crazy här hemma. Så många platser finns det inte att stuva in saker i så vart är de?
En gåta!

(uppdatering- Har packat så bra så mössorna och halsdukarna ligger i en säck tillsammans med kläder jag tänkt sälja å loppis hemma hos mamma. Bra jobbat hahahah)
xoxo
erika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0