Klantarsel

Thats me in a nötskal. I söndags när jag och Dennis var på bio åt vi choklad (gott gott gott) Men så lyckades jag spilla på mina ljusa jeansleggings som jag har trånat efter så länge och äntligen köpt. Så inte i tvätten med dem och det går inte bort? ! Gaaaah. Det är typ 2 mörka fläckar på varsitt lår :( Bajskorv.
Ska testa med TaBort om det då är kvar blir jag ledsen!

Stängde idag och det var helt ok att göra under dagen och sen från 15.00 så bara rullade det på. Köer heeela tiden. Hann bli lite orolig där när alla slutar 19.00 och vi fortfarande har gäster. Men det dog som tur var. Då börjar alla städa haha. :)



Imorn är jag ledig så det ska fixas hemma. Städa och leta fram alla mössor och halsdukar iallafall.

Nu ska jag fortsätta se på Greys Anatomy.

xoxo
erika


(Längtar till värmen i Thailand!! Det börjar närma sig nu :))


Kommentarer
Postat av: Jenny

Pröva att tvätta leggingsen infrån för hand så trycks smutsen ut istället för tvärtom.. ta med medel först och sen med ta-bort..

2009-09-24 @ 23:41:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0