Sjuker :(

Var lite hängig igår och tänkte väl inte mer på det men fick ont i halsen senare på kvällen och idag kände jag mig helt däckad :S Jobbade från 13-20 sen har jag suttit i soffan och kollat massa tips från folk som har kört upp i Farsta.
Det var väldigt olika svar som fanns att läsa så hmm det blir klurigt men får fortsätta köra i Farsta med mamma tills det är dags för dagen D.

Imorn blir jag hemma, en annan av arbetsledarna tog min tid vilket känns toppen, hoppas bara att jag blir bättre :S

Nu ska jag kura ner mig i soffan.
Hoppas att andra sjuklingar också mår bättre snart!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jobbigt läge va? ;) prova va gravid och få sug efter något. De e hemskt!!! ;)

2010-08-23 @ 22:38:44
URL: http://isabellaskrypin.blogg.se/
Postat av: Isabella (nygift och gravid)

hahah stämmer bra. speciellt när man inte har körkort men en bil som står på parkeringen och närmaste affär är en bit bort. Inte gångavstånd för en gravid iaf :P

2010-08-24 @ 14:38:11
URL: http://isabellaskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0