Tatueraren imorn igen :)

Har jobbat stägning idag igen men är ledig imorn så har passat på att boka tid hos tatueraren för den sista sittningen på ryggen :) Wohoo! Sen är jag förhoppningsvis klar. Har funderat på att skugga in färg på vissa ställen men jag väntar nog med det ett tag till.
Har börjat filura på nästa tatuering men får se när den blir av isåfall ;)

Lollo ska följa med mig som sällskap, hon är också lite sugen så hon ska fråga lite om pris. Sen på eftermiddagen ska jag nog passa på och filura lite hemma innan mamma kommer och plockar upp mig för att åka till morfar för lite sen födelsedagsfika för mig.
Måste messa min far imorn också och se när det skulle passa dom för en fika, det hinner gå alldeles för lång tid emellan att vi ses :(

Sådär var dagens blogg avslutad nu ska jag se klart 2½ Men sen sussa. Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0