Vilket hmmm..?

Filurar på vad jag ska köpa till min Dennis när han fyller år. Den 29:e är hans dag och det närmar sig. Jag har två alternativ och har svårt att bestämma mig vilket av dem det blir :S.
Kan inte skriva dem här heller för att få höra era åsikter med tanke på att herrn läser denna blogg varje dag...
Får helt enkelt fundera på det ett tag till. Tror att han blir glad över vilket av dem det blir som blir födelsedagspresenten <3

Ska se lite mer på television sen är det dags att sova, har dock ingen brådska med tanke på att jag inte ska vara på jobbet föränn halv 3. Börjar egentligen halv 4 men ska in och beställa varor och dom ska vara inne klockan 3.

Sov så gott!

Kommentarer
Postat av: Oveanne

I want to say that you have interesting info in this website. keep it going. thanks. greetings

2011-05-30 @ 11:57:14
URL: http://oveanne.blogsmile.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0