Gudmor till en till :)

Blev tillfrågad idag om jag ville bli gudmor till lilla Theo och det vill jag självklart !! Wohoo så i augusti är det dop för honom :)

Spenderade hela eftermiddagen och kvällen med Jenny, Joni och barnen vilket var jätte mysigt. Fanny var på jätte bra humör och lattjade runt och clownade sig som bara hon kan :) Theo är lite knepigare för han är ju hungrig hela tiden verkar det som :( Men när vi var hemma hos dom och åt middag så bar jag runt lite på honom och det gick bra.
Hade en jätte trevlig dag iallafall :)

Dennis är på Gröna Lund med sitt jobb så han kommer nog hem senare sen. Nu ska jag sova för jag öppnar imorn och har sjuk huvudvärk :S Hittar inte en enda värktablett heller för dom knaprade vi upp när vi var sjuka :(

Gonatt allihopa, ha en trevlig helg och grattis till alla studenter!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0