Spontan berra.

Igår blev det full rulle. När Dennis kom hem åt vi vår middag sen dök mamma upp. Vi åkte till Kungens Kurva för att hämta ut Dennis dator som har vart på reparation. Sen körde jag och mamma en sväng till Haninge också. Det gick skit bra. Fick ett motorstopp men jag fixade fort.
Åkte bakom en idiot på Ågestavägen som bogserade som gjorde mig så jävla arg. Men kan berätta det i ett eget inlägg.

När vi kom hem fick jag mess från Sussu där hon undrade om jag ville ta en öl på Medis och jag var på :) Klippte Dennis hår och färgade mitt sen var vi på väg :)
Vi hamnade på gamla Söderhof och tog typ 3 öl och snackade en massa om allt och ingenting, haha. Sen tackade jag  för mig och åkte hemåt. Det fick bli första nattbussen hem som var heeeelt smockad med folk. SL har liksom inte riktigt hängt med i att folk tar studenten, då borde dom faktiskt kunna lägga in en extra avgång eller att vid varannan avgång startar 2 bussar från Sergel. Det är inte så mysigt att stå hela vägen hem på en nattbussen där spya på bussen är en enorm risk :S

Nu ska jag äta frukost sen ska jag möta Jenny och barnen för en fika i centrum :) Myyyyys!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0