Tjingeling!

Hade ingen bättre fantasi med rubriken idag :P

Tror att jag lämnade er i torsdags och då var jag till centrum för att fika med Jenny, Joni och barnen. Blev att titta lite i affärer innan vi åkte hem till dem där jag blev bjuden på middag och efterätt :) Mys med barnen i massor också.
Blev tillfrågad att bli Theos gudmor också :) Yeeei. Så i augusti så är det dop för lill killen!

Jobbade öppningar i helgen så det var inte mycket till helg ledighet men i lördags så firade jag och Dennis 1år som förlovade <3
Lagade middag till min käraste sen fick vi i oss lite champagne också. Mysigt!

I veckan nu jobbar jag alla dagar förutom torsdag.
Det som är planerat är att jag och mamma ska ut och köra imorgon när jag har slutat. Sen på torsdag så har syster min skolavslutning. Hon slutar fan 9:an, det är galet hur stor hon börjar bli!! Hon ska börja gymnasiet efter sommaren.
Jag kommer ihåg min första dag på gymnasiet, lyckades nämligen försova mig och missade hela uppropet i Aulan. Pinsamt värre men jag tog studenten med godkänt i alla ämnen iallafall :)

Jag ska fortfarande skriva om gubben som var dum i huvudet senast jag och mamma övningskörde men det blir alldeles för långt om jag tar det nu.

Baj baj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0