Icke sa nicke

Var på jobbet vid 8 imorse för att plugga och göra massa uppgifter inför utrustningskursen som närmar sig och fick massor gjort men måste fortfarande läsa på och verkligen sätta mig in i systemet för allt är helt nytt för mig.
Drog vid 11 och skulle till Skärholmen för att träffa Carro men hon var hemma med sjuka barn så nu är jag hemma. Fått i mig en påse med nudlar vilket inte var särskilt gott men höll på att dö av hunger.

Känner egentligen inte för att göra något just nu, det är mysigt att bara vara men kylskåpet skulle behövas göras rent och den rena disken skulle behövas sorteras ut diskmaskinen. Får se om jag får lite mer energi snart kanske.

Imorn är det SOR uppföljning så det är fokus som gäller för mig imorn eftersom jag kör skiftet. Sova tidigt ikväll helt enkelt. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0