Imorn är jag ledig.

Vet inte riktigt vad jag ska ta och hitta på men det går alltid att bara ligga i soffan på en ledig dag, haha. Men det blir nog så att jag ska göra klart lite grejjer úr min pärm med utbildning sen skulle det behövas rensas i förrådet för att få fram saker som ska till loppisen.
Den är nästa helg och annars vet jag inte när jag ska hinna göra det. Skulle behöva Dennis hjälp för att rensa så det får isåfall bli när han har kommit hem om han mår bra. Det är en förkylning som spökar, hoppas bara på att jag slipper den.

Iof är Idol bokat imorn kväll, såååklart :)

Gonatt nu ska jag sussa sött som aldrig förr. (så känns det iallafall)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0