Middag i Gnesta

Igår skulle jag har vart ledig men jobbade lite extra. Måste dra in så mycket cash som det bara går nu :) Därav köpstoppet och det går faktiskt helt okej. Har köpt små saker som jag verkligen bara behöver som deo och allergitabletter typ :P Inte ett enda par skor, det ni!

Igår när Dennis kom hem från jobbet åkte vi till Gnesta för att hälsa på Elin och Fredde. Det var jätte länge sedan vi sågs och har aldrig sett hur dom bor med tanke på att dom bor ute på landet :P haha. Sen har lilla Wilmer kommit till världen och ack vilken sötnos. Han var sååå liiiten den lille skrutten.
Vi åt middag tillsammans och fikade sen var det dags att börja röra oss hemåt.

Idag efter jobbet var det middag hos familjen Celander som gällde. Stackars lilla Lucas var dålig så han var inte alls lika pigg och charmig som han brukar. Hoppas att det vara är en förkylning. Och att Lollo inte behöver sitta hela natten på akuten med honom.

Stänger imorn och på torsdag sen har jag 3 dagar ledig. Känns som att alla timmar på dygnet är uppbokade just nu så ska försöka orka städa badrummet och tvätta lite kläder imorn innan jag går till arbetet.

Men nu börjar Desperate Housewives igen. BAJ!

Det har nämligen börjat igen! Wiiihooo!!

Kommentarer
Postat av: Tessie

Ja, jag har iaf inte bokat upp lördagen än så hoppas på en liten dejt mellan dig och mig då :D

2010-10-05 @ 23:12:01
URL: http://metrobloggen.se/tessiemodigh
Postat av: Ella

Åh jag missade desperate housewives idag :( Var avsnittet bra? :) Man måste betala på kanal 5 play för att se det tydligen.. Så jag skiter nog i att se det haha!

2010-10-06 @ 00:59:32
URL: http://mammaellas.blogg.se/
Postat av: Ella

Jag blir tokig på Ikeas saker som man måste bygga ihop. De e tusen delar i varje kartong asså :P

Ja smart, jag kan ju se reprisen :D Haha sant, desperate housewives är alltid bra :)

2010-10-06 @ 18:14:42
URL: http://mammaellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0