God natt Sverige

Nu ligger jag i sängen med en snarkande Dennis bredvid mig. Ville bara uppdatera lite fort. Allt gick bra på jobbet idag med glada medarbetare och glad chef ;). När jag slutade så kom Dennis och Jennifer för att hämta mig men vi fick vända tillbaka för jag hade såklart glömt mobilen på jobbet. TYPISKT!! Väl hemma så laddade vi för att se Idol. Finfrämmandet från Strängnäs var här för att hänga med oss. Kula att ni kom Jennifer , Tove och Edwin :) Men nu måste jag sussa. Jobbat 10-19 imorn. God natt!

Kommentarer
Postat av: moa freakin' carlberg ♥

Hejsan! Jag ville bara tipsa om en tävling som just är igång på min blogg, där du kan vinna en valfri klänning! Vem vill inte se snygg ut på julafton eller nyår liksom? ;)

2010-09-19 @ 17:47:10
URL: http://utankontroll.blogg.se/
Postat av: Maria

vad roligt :) jag jobbar på ett McDonalds i haninge

2010-09-23 @ 21:03:48
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0