Working monday to friday

Det är en sådan vecka denna vecka. Måndag till fredag sen är jag ledig i helgen och då blir det spännande!!! Dennis har bara sagt att jag inte får boka upp mig den helgen inget mer... ROLIGT!

Imorn jobbar jag från 6 till 15, ska göra special rengöring på glassmaskinen. Förhoppningsvis så slutar den låta som en jävla säl och producerar glass som vanligt.

Igår såg jag och Dennis en Beck film som jag trodde att jag inte hade sett men det hade jag såklart. Som vanligt glömmer jag bort vad filmerna heter och struntar i att läsa på baksidan. Mannen utan ansikte var det iallafall. Trooor kanske att vi ska se Ali med Will Smith ikväll, kanske, eller nåt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0