Middag, melodifestivalen och mys.

Som sagt det är min lediga helg så idag när jag och Dennis vaknade så åkte vi iväg till Skärholmen för att köpa nya jeans till Dennis. Han hann prova några stycken innan det blev ett par från J&J.
Efter det så har vi slappat och ätit lunch bara sen åkte Dennis till en kompis så jag har gjort mig iordning inför ikväll. Ska till Jenny för tjejmiddag och melodifestivalen-mys!

Dom flesta har nog inte missat Aftonbladets förstasida där McDonalds återigen svartlistas för att utnyttja ungdomar och behandla dom som skit. Kommer återkomma till vad jag tycker och tänker om det med tanke på att jag har jobbat på företaget i snart 6 år.
Vill bara göra det klart att det händer absolut inte på alla restauranger! Det är alltid lätt att dra alla över en kant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0