Nya vitvaror.

Pappas kalas igår var jätte trevligt. Släkten från Vasa var ju på besök och dom var roligast att träffa såklart, Det var sisådär 11år sen jag var i Vasa kom vi fram till. SKÄMS!. Sen har jag inte träffat pappas kompisar på länge heller så där var alla under samma tak.
Vi åkte hem vid 1 tiden och lämnade faster och hennes kille vi Hornstull och stannade till på donken i Älvsjö för att syster var hungrig.
Lagom trötta imorse för vi vaknade vid 11 och la oss i soffan och jäste.

Sen var jag och Dennis på MediaMarkt och ElGiganten för att kolla lite nya vitvaror och vilken uppsjö av olika varianter och såklart olika priser :S.
Grejjen är att vår diskmaskin suger apa (håller på i säkert 2 timmar innan den är klar och under sisådär 1h är den bara tyst och gör inget men är ändå inte klar) och nu har det innersta glaset till ugnen lossnat så det blir kondens i rutan så den går typ inte att använda.
Vi fastnade iallafall för Elektrolux maskiner för då fanns det kylskåp/frys, spis och diskmaskin i samma märke. Får se om vi bestämmer oss att köpa det eller hur vi gör. Vi vill ändå bo kvar här nåt år till.

Nu ska jag fortsätta klicka runt på nätet :)
Imorn är det en ny vecka och nya tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0