Muffins!

På lördag är det kalas för Dennis här hemma och jag skulle minsann baka massor hade jag tänkt men det är ju inte min starkaste sida som dom flesta vet så ska göra muffins iallafall.
Jobbar hela tiden känns det som så kommer att göra muffinsen på fredagen och möjligvis frostingen också eller så lägger jag på frostingen på lördagen när jag kommer från jobbet.. Jag vet inte.
Vad är bäst? Lägga på frostingen redan på fredagen eller att göra det på lördagen?

Får se om jag lyckas med dom ens. Det blir kanske 3:e gången jag bakar muffins, haha. Som sagt inte det jag riktigt haft intresse för.

Ska försöka att experimentera lite också och göra blåbärs muffins, hallonmuffins, muffins med vitchoklad och muffins med mintkrokant choklad i :)

Wish me luck!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Jag kan hjälpa dig =) Frostingen lägger du på lördag tycker jag =)

2011-01-25 @ 20:43:10
Postat av: Lollo

Jag kan hjälpa dig =) Frostingen lägger du på lördag tycker jag =)

2011-01-25 @ 20:43:59
URL: http://louisecelander.blogg.se/
Postat av: Jenny

frosting på lördagen! exprimentera inte för mycket bara då du inte brukar baka så ofta ;P

2011-01-26 @ 09:56:07
URL: http://jannu.babyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0