Men haha!

Idag har jag vart ledig och verkligen inte gjort nååånting! Ok, städade men lämnade inte hemmet alls.
Var på väg till SKHLM men ville inte åka ensam så det fick bli såhär. Jobbar kort pass imorn så åker troligen efter det istället.

Ella kom över en sväng efter att vart hemma efter jobbet. Hon hade ont i magen på jobbet men det gick som tur är över. Så vi såg Snabba Cash för att hon minsann inte hade sett den, jag vet, orutinerat!
Jag längtar efter att efterföljaren kommer på pocket om jag orkar vänta så länge, det kan ta upp till ett år om man har otur.

När jag skulle skjutsa Ella till tåget så började vi prata om att polisen följde efter mig( det jag berättade) och skojjade om det när hon sa att jag skulle köra försiktigt. Tror ni inte att jag kör ut och ser att det är TRE polisbilar framför mig hela vägen tills jag svängde in på vår väg. så jäkla typiskt.
Jag tror att jag är förföljd! Haha!!

Nu ska jag lägga mig i sängen ska gå upp lite tidigare än jag tror att jag behöver för jag har nämligen glömt när jag börjar imorn. Skrev aldrig upp min extra tid i almanackan...
Gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0