Tatueringssugen

Satt igår och försökte hitta massa inspiration till en tatuering. Vet inte om jag ska börja samla till halv sleeven som jag vill ha eller om jag ska slinka in med den "lilla" som jag också vill göra. Vi får se. Fyller år i Augusti så ska vänta om jag kanske får lite bidrag ;) Man vet aldrig.

Jobbar från 11-13.15 idag (jag vet töntig tid men det är iallafall nåt, tog den som extra bara) Sen kommer Ella till jobbet. Vi skulle ha solat men vädret suger så kanske passar på att åka till SKHLM idag istället då.

Have a good day

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Jag är också tatueringssugen... Vi får se när nästa blir av för mig, ska bara bestämma mig för vilket av de två motiv jag väljer mellan som jag ska ha. :)

2011-07-04 @ 14:45:57
URL: http://stors.wordpress.com
Postat av: Nathalie

Ja visst! Det ska bli jätte kul med valpen. Saknar att träna hund! :)



Nja, jag är jäkligt nöjd med den jag gjorde hos Flash fighters men funderar kanske på att se mig om beroende på vilken av allternativen jag väljer.



Ska ju till Miami också så jag har mailat lite med dem. Vi får se! :)

2011-07-05 @ 13:01:17
URL: http://stors.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0