Hjärtattack

Usch och fy för att Polisen gör att man blir så nervös att man kör fel :P
Körde nämligen förbi polisen när dom typ stod inne på en liten väg och precis när jag åker förbi så ser jag i backspegeln att dom åker ut efter mig.
Första tanken är "shit var har jag gjort nu!" och sen blir jag tveksam på vad det är för jäkla hastighet på vägen. Hade jag iof kört 50 på en 30 väg hade dom ju stoppat mig på en gång men blev så nervös att jag ställde mig i fel fil så att jag fick åka från Högdalen till Älvsjö och sedan därifrån fortsätta min färd till Tyresö.
Dom åkte efter mig ända bort till Älvsjö innan dom åkte av en annan väg.
Lyckades att inte bli stoppad och dom tog nog bara mig på måfå men fy fan vad nervös jag blev. Höll även på att missa att det var grönt för cyklister och gående och då nästan körde på en cyklist, med Polisen fortfarande bakom. Missade honom som tur var :P


Idag öppnade jag och kommer göra det imorn med. Vi har storbeställning även denna fredag så det blir full rulle. 265 hamburgare och 265 små pf ska vi fixa på 1,5h. Wish me luck!

Nu ska jag iallafall bara slappa och lägga mig tidigt, var så sjukt trött imorse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0