Partaj

Det blev inget set med utemöbler när vi var på Jysk för det vi ville ha var slut just då men vi bokade det så att när det kommer in så har vi tjing på ett set om vi fortfarande vill ha det :)

I helgen är jag ledig så ikväll är det galej. Dennis ska ut med sina killkompisar så jag passade på att hooka med några av mina tjejkompisar. Så Ella och Jenny kommer hit vid 18 tiden och hänger lite sen ska vi möta upp några fler och åka in till staden. Får se vart vi hamnar bara.

Får se om det blir update ikväll. Puss o kram!

Kommentarer
Postat av: Joline

Jag tycker att det är rätt svårt att göra en bra design till sin blogg - hur har du burit dig åt? Du har ju en jättefin blogg!

2011-07-12 @ 18:22:06
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0