Problemlösaren nummer 1

I mitt CV skulle jag kunna skriva det efter denna dag. Var det inte det ena var det det andra!
När jag hade fixat en sak så dök nästa problem upp och det gjorde att min dag absolut inte var den bästa men är imponerad lver att jag lyckades hålla humöret uppe iallafall.
Dock tycker nog alla på jobbet att jag är en pain in the ass för att jag tjatar om saker och ting hela tiden, haha. Det får dom helt enkelt leva med.

Imorgon är jag ledig men kommer behöva åka in och beställa lite varor. Efter det funderar jag på att åka till Skärholmen för att kolla lite men vi får se.

Hade för övrigt en sjukt rolig kväll i lördags med tjejerna. Vi var på Lobby som hade öppet sin sista dag på en månad. Har aldrig vart där förut och det var helt okej men väldigt litet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0