jokka sej lite

Var ute och sprang idag igen och det kändes bra, jag måste se till att hålla detta nu och fortsätta springa miiinst var tredje dag blir det varannan eller varje ibland är bara bra.
Filurar lite på hur långt jag skulle orka springa innan jag ger upp.. Springer ju rundan på 2.5km och får håll ganska tidigt men jag har ju bestämt att jag ska springa runt. Vi får se om jag vågar ta en annan runda om några gånger till.
Skulle behöva inskaffa lite träningskläder sakta men säkert om jag är så duktig och fortsätter.

Jahapp, imorn är jag ledig och då ska jag njuta. Får ingen sovmorgon men det ordnar sig, Nu fortsätta se BB!!

Kommentarer
Postat av: marina

oj vad duktig du är!heja heja!

2011-05-23 @ 21:00:27
URL: http://allaminahjartan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0