Appen struuular

Har försökt blogga genom Blogg.se appen sedan igår morse men det har inte gått så bra. Skulle mest berätta att jag vart på Åland över helgen. Det var en fiskeresa men en annan är ju inte en friluftsmänniska så jag har filurat och fått tiden att gå alldeles utmärkt iallafall. Tack alla för en trevlig helg! Har fortfarande en jäkla förkylning som vägrar ge med sig men jag tror jag överlever. Vissa tider är riktigt jobbiga då jag inte vet vart jag ska ta vägen med allt snor. Igår röjde jag lite här hemma. Organiserade i min garderob och rensade inför en framtida loppis kanske. Passade på att även rensa byrån i hallen här uppe, den har blivit en avlasnintgplats för saker som man inte riktigt har en bra plats till. Men som sagt är lite sugen på att boka bord på loppisen. Ska höra med mamma och Jenny om dom vill joina mig kanske. Idag ska jag till SKHLM och träffa min vän Elin och hennes son Wilmer.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har också hört att Blogg.se appen är dålig. Var bland annat därför jag valde wordpress istället. Enklare och bättre både app, möjligheter och layoutmöjligheter. Hoppas de får ordning på appen iallafall. Hur går det i skolan? :) /kram

2011-10-11 @ 14:30:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0