Hemma

Det blev så att jag inte gick till jobbet idag. Hade verkligen satsat på att jag skulle det. Men kunde inte sova alls inatt och låg och smågrät lite faktiskt över hur ont det gjorde. Kunde bara sova på ena sidan pga att det tryckte som fan på örat då blev man rastlös.
Så jag ringde till jobbet det första jag gjorde och sa till Jesper att jag inte kommer. Dom hade nog förstått det med tanke på att jag inte mådde bra igår heller.

Sov en stund där på förmiddagen och somnade igen på eftermiddagen sen gick jag iväg till centrum och köpte lite godis. Blev jätte sugen men det tar typ 10 minuter o tugga i sig en godis =(.

Ivo var inne på msn en stund idag så satt och pratade med honom en stund. Coolt att han verkligen flyttade till Spanien bara sådär. Men synd för han är lika het som han var då när han bodde här :D

Vet inte riktigt vad mer jag ska säga om idag. Har inga roliga kommentarer från jobbet idag heller så det här blev ju inte särskilt spännande.
Får se hur jag mår imorrn om jag ska till Micke eller om jag bara är hemma imorrn också.
OJ där loggade Reine in på msn och hans foto va väl "fint" eller nåt. jäkla mongo hihih

Stavas inflammation med två eller ett m?

//Hon med det onda örat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0