Joppa heela tiiiten

Jaha, då var det fredag fast det känns som måndag.
Kaaaan bero på att jag jobbar öppning både lördag och söndag. Känns sådär måste jag säga men det är inte så mycket att göra åt. Är ledig nästa helg så får ta igen det då istället o festa lite.

Idag va det lite kaos på jobbet känndes det som. Vi hade våran sista gäst tre minuter i nio baaara för o jävlas haha. Nä, men det gjorde att jag blev lite sen med det jag skulle göra och att det saknades 500:- i en kassa. Hittade den som tur är i en kassalåda och Kuljeet skulle börja predika att jag ska titta noggrannare. Men jag hade ju tittat *skäms*

Det var väl inte så mycket för mig denhär kvällen men måste bara tacka "KingofBling" för sin kommentar. Han är den första och kommer nog förbi den enda som kommenterar i min blogg. Folk går bara in o småkikar. Iof är det det bloggen är till för. Jag har tråkigt o sitter o skriver här och de som kollar har antagligen också tråkigt eller så är det bara nyfikna. Finns inte mycket att vara nyfikna för.
De händer inte så mycket i mitt liv känns det som.

Herrn vet jag inte riktigt vad jag ska säga om. Vi har ju kontakt men han ville ha sitt space så då får han det. Tycker bara det är synd om allt rinner ut i sanden för som jag har påpekat förut så trivs jag i hans sällskap och vi har kul tillsammans. Hoppas på att vi fortfarande fortsätter ses när tiden och orken finns.

Tjingeling så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0