Julafton

Då var det avklarat iår också. Som sagt ingen julkänsla men jag hoppas att alla hade en trevlig julafton iallafall med släkte osv...
Jag och Tina var ju ute dagen före så jag var lagom bakis men mer helt slut i kroppen efter allt dansande när jag vaknade hos mamma och frukosten var färdig. Gröt o mums blev det.


Sen vid två tiden så åkte vi hem till morfar och Birgit för att äta julmat o hela kittet.
Min moster Pirita tror ju fortfarande på tomten (hon är åtta år gammal) så vi fick ju låtsas att tomten hade lämnat julklapparna i porten när vi kom upp med allt. Morfar hade varit nere o ställt dem där för att vi inte hade nån tomte som skulle komma iår.
Pirita som då är yngst får såklart flest klappar det bara är så men hon är så jävla bortskämd så att ni inte anar. Asså jag och syrran har ju också alltid blivit bortskämda av vår mor men vi har blivit glada för grejjer vi får och fått spara för att köpa dyra saker osv. Men när Pirita öppnade sina klappar rev hon fort som fan upp dem o bara slängde grejjerna utan att titta på dem och sen när det var slut på klappar satte hon sig ner och bara tittade. Mamma hade också en min som visade att hon undrade vad ungen höll på med.
Hon fick ett Nintendo DS Lite och då frågade jag henne om hon såg vad det var o hon tittar lite kontigt och svarar att nä det gjorde hon inte.  =S

Mamma brukar alltid berätta om när jag fick en rosa Barbie bil när jag var mindre och hoppade rakt upp o visade o sa till alla att titta jag har fått en Barbie bil ååååh. Jag uppskattade att jag hade fått dendär bilen som jag önskade. Och syrran har tjatat på mig om att få en tygväska med katten Marie från Aristocats. Har letat men aldrig hittat så råkade jag stöta på en i en Wedins affär. Den kostade 99:- o den var hon gladast över att få och då vet man också att hon kommer använda den.
Piritas grejjer kommer vara roligt i fem minuter sen lägger hon dem på hyllan och ska ha annat. Lovar att hon får det hon pekar på också. Så jäkla synd.

Idag då har vi bara tagit det lugnt och trodde att Farfar o Kristian skulle komma vid två tiden men så ringde dem o sa att Farfar inte riktigt var i skick o köra än så de kom vid fyra.
Farmor Faster Farfar o Kristian o Linda hade tydligen partajat ordentligt igår och gick o la sig vid sju på morgonen. Haha så jäkla sköna.

Ska ut idag med Elin blev det planerat tidigare idag. Vi har inte setts på länge nu så det ska bli riktigt skoj. Får se vart vi hamnar sen bara. Chaplins är väl relevant men man vet aldrig :D
Så hon kommer väl om typ en och en halvtimme hit så ska vi föra lite o snacka skit.

Ni som fortfarande inte har hört Say it right med Nelly Furtado mååååååste lyssna på den!!



Min klapp lista hittills. Vi ska ju ändå till pappsen o fira den 28:e
Ipod
Ipod högtalare
Smycken
Biljetter till Justin Timberlake
3 Vänner boxar

Hejsvejs

Kommentarer
Postat av: D

Jag har hört den:D ^^ den är bra:)

2006-12-28 @ 23:54:52
URL: http://aldenroth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0