Öla

Igår skrev jag inte för att jag kom hem mitt i natten :P
Fick sluta tidigare och satt o hängde lite på kontoret med Jesper o Tobbe då kom vi fram till o gå ut o ta några öl på Söderhof.
Så vi va där vid klockan 18 och jag är inte riktigt säker på när jag gick men sista pendeln hade lyckats åka redan. Lite illa haha. Det var jätte roligt igår. Full som faaaan var jag också har ingen koll på hur många öl jag drack eller men det blev nåra iallafall.

Idag skulle jag ha vart ledig men jobbade extra åt Dharam så började klockan 14. Var lite bakis fortfarande men jag fick ju sova ut vilket Tobbe o Jesper inte fick hihi.
Vi fick våra julklappar från jobbet idag också. Svålt som attan att vi fick en biobiljett var och nå ful jäkla I'm lovin' it bag. Den kunde vart mycket mycket snyggare men men det kanske är tanken som räknas. NOT.
Den julklappen som då var till hela restaurangen var ett Xbox med 3 spel till. Inte illa det däremot och det var riktigt poppis bland killarna idag. De satt och spelade typ hela eftermiddagen. Hockeyspel är inte min grej men bilspelet va skoj så jag spelade nån gång bara.

Stod i köket med Lo typ en timme så vi snackade ju lite och jag frågade herrn om han var singel men det var han ju inte. Han har en tjej i Malmö tror jag att det var. Attans bananer haha. Sa det till Dennis att jag vill fortfarande gifta mig med honom med tanke på att Lo inte var singel. =D
Och jag ska få underkläder av Dennis i julklapp det ni

.

Fick nya kläder igår som Tobbe hade beställt till mig. Svarta finbyxorna är aaas sköna. lite tajta kanske men damn vilken gött jag får i dem hihi. Nä men man känner sig väldigt piffad nu med de nya byxorna och den beiga figursydda skortan. Nu står det även på min namnbricka att jag är Area Swing.

Nu ska jag eata liite.

/Erika


Kommentarer
Postat av: -D

shit vilken gött asså :D
jag fick min erika till slut iaf, var lite rädd där att Lo skulle sno henne från mig:) men nu är jag lycklig igen

2006-12-21 @ 22:06:36
URL: http://aldenroth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0