Stäng

Idag så stängde jag själv för första gången. Eller nja, eftersom Tina gick med på att sänga och hon kan allt så var det väl lite fusk men jag frågade henne bara nå små saker. Så det gick bra :D Tog 42 tåget hem.

Lite kaos idag med tanke på att två st var sjuka och Carro mådde inte bra så henne skickade jag hem relativt tidigt. Men Tina och Johan kom in och jobbade extra så snälla som de är. Har stängning imorrn också så får hoppas att det går lika bra då hihi.

Jespers bror Lo har sin första arbetsdag imorrn ska bli spännande och se vem människan är. Har hört lite om honom men har inte träffat honom.
Tobbe skvallrade idag också om vad det är som kommer hända på restaurangen och det är ganska mycket förändringar men serrö det ska vi klara av galant.

Sorry people men idag så är inte min blogg särskilt spännande eller rolig. Iallafall inte som den brukar vara när folk har kommenterat att jag skriver roliga saker.
Funderar på att låta bli och blogga dessa dagar för att ingen ska känna att "guuud vad tråkig hon var idag"
Typ så =P

Moikka

Kommentarer
Postat av: -D

Förändringar , vad för kul ska hända :D?

2006-12-19 @ 10:00:59
URL: http://aldenroth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0