Då var helgen slut...

.. igen. =P

Här sitter jag då en måndag kväll och lyssnar på musik. Har jobbat idag som vanligt och skulle ha möte med Tobbe och gå egenom min MDP mapp. Men har såklart helt glömt bort att göra den så han sa bara att jag ska svara på frågorna sen så beställer han en beige skjorta till mig.
Känns jäkligt skönt faktiskt att uppnå något och inte bara fastna halvvägs.

I helgen så har jag haft ganska fullt upp.

Fredag: Var ledig så jag åkte klockan 12 till Downtown och piercade mig :D busigt värre. Sedan bar det av in till stan för att möta Malin och Sanna. Vi åt och vandrade lite i affärer. Jätte kul med tanke på att jag inte har träffat dom på ett bra tag.
Vid fem tiden så åkte jag hem till den söta herrn. Handlade lite på Jysk och Willys. Han handlade jag bara var med men det var kul för det. Såklart så va vi inne i leksaksaffären för katterna får vi inte glömma. De fick en radiostyrd bil som va jääkligt rolig att köra runt med. Träffades den lilla katten så fick man 20p. Hon är ganska rädd av sig. Den vita var bara 10p för han var lite segare och inte lika skraj.

Lördag: Jobbade. Skulle sluta 21.30 men vick gå vid 19.30 för att Jesper var så snäll(får väl ge igen den tjänsten nån dag när jag kör skift). Då fick jag inte lika bråttom iväg för att träffa flickorna. Vi var hos Sanna en stund sen blev det pendeltåååg in till staden.
Soft kök o bar på Malmskillnads gatan är ingen höjdare så 360 fick vara sista stoppet. Helt ok kväll.
Åkte till herrn och sov där. Han hade som tur inte somnat så att man behövde känna sig dum över att klampa dit. Känns som att man tränger sig på litegrann men jag vet inte...

Söndag: Det var bara mys på soffan. Vi såg klart Pirates. 2. Captain Jack Sparrow är min nya idol :D Han är ju bara fööör skön. Bara lallar runt packad o är allmänt sjörövare.


Så helgen blev väldigt lyckad och allt känns bra. Hoppas bara på att det kan hålla i sig. Mallan frågade om herrn och jag är tillsammans. Nope det skulle jag absolut inte säga att vi är.
Vi har det trevligt tillsammans så får se hur det artar sig härifrån kan man säga det är ju vääädigt nytt. Såklart hoppas man på det bästa. Jag trivs i hans sällskap.
Men nog spekulerat om det. Ingen ide att haka upp sig :)


Tandläkaren imorrn.
So long suckers. ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0