Fredag imorgon.

Tyvärr är det inte det idag.
Har lite huvudvärk nu såhär på kvällen. Körde skift på dagen så började typ halv nio och hade gått med ¨på att iallafall jobba till 19 för att Sarah ska få gå tidigare.
Gör inte mig så mycket men under lunchrushen så tappar dom i köket skåpet så det ve lite kaos. Vi sålde bra iallafall men så störigt att det är så varje dag.
Sen blev jag as trött där vid fem tiden så att jag blev härligt flamisg. som bara jag kan bli :D

Fick för mig att jag skulle åka till herrn direkt efter jobbet men han skulle iväg till sin syrra o klippa sig. synd men vi ses säkert imorrn. Han ska på personalfest och jag ska ut o öla lite med Kalle iallafall. Får se om Micke i Mia kommer. Dom skulle dyka upp lite senare. ska bli kul o se Kalles tatuering färdig. han kanske har börjat med sin andra på benet också.

Sen på lördag då är det personalfest. ååååååh det så bli sjukt roligt. Alla är as peppade för att gå så hoppas på det bästa. Vi från Huddinge kommer iallafall ha kul. Får se om det är ett gäng torrbollar från Eriksberg och Tumba :P

Tvättmaskinen kallar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0