Valborg

Katastrof dag på jobbet. Två stycken som var sjuka idag så vi var verkligen 6 personer som sålde 16000 MER än den planerade försäljningen. Vi hade kö från klockan elva till fyra. Det tog aldrig slut.
Men genom att bara tänka på min bajssnygga finska herre så klarade jag dagen ;)
Imorgon kommer vi vara fler man på golvet och det kan underlätta även om jag tror att imorgon så kommer det bli en sjuuukt lugn dag bara för att. Seeeeeeeeeeeeeeen kommer han hem till mig efter att jag har slutat :)

Hade planer med Malin och de andra men dom skulle till en fest på Värmdö istället så det sket sig. Hade varit kul o hänga på dem en stund kanske men man åker inte bara sådär till värmdö för att vända.
Ringde Jenny och kollade vad hon gjorde och jag misstänkte att hon och finnepacket skulle göra nåt.. Såklart så var dom uppe o grillade. Blev jääävligt besviken. Visst, jag och Jenny hänger inte särskilt mycket men vi vet att vi finns där för varandra iallafall. Bara att nu när hon och Joni har flyttat in tillsammans så verkar det som att jag försvann lite där tyvärr :S.

Men nu har jag städat fördigt här hemma. Det var skönt att få det gjort också även om jag hellre hade gjort det en annan dag än Valborgsmässoafton(Hur långt är inte det ordet!).

Yeah yeah ska inte sitta vid den här burken nå mer ska se på tv istället, haha som om det var vettigare :P

Kommentarer
Postat av: -D

länge sen du skrev nu , Besviken :/

2007-05-08 @ 21:28:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0