En söndag

Mamma hade tidigare i veckan berättat att hon hade en aktivitet för mig på söndag klockan 15.
Jag hade verkligen iiiiingen aning om vad det kunde vara men morfar och hela packet skulle med iallafall. Det var liksom inte bara för min skull utan mer en kul grej.
Vi åkte iallafall Rib båt.
Det är båtar som används i militären och den båten vi åkte fick man plats 24 personer i och de åker prutt fort :)
Dessa båtar hoppar över vågorna och det var sjuuuukt skoj måste jag säga. Och turen som vi åkte var utformad som en rundtur i Stockholms skärgård :)

Imorrn är jag tillbaka på jobbet vilket tar emot. Men det är snack om att i november åka en weekend till London så att vi har nåt att se fram emot.

Ska sova en stund till sen bär det ut på stan.

Kommentarer
Postat av: D

det har har faktiskt varit tomt utan dig på jobbet, jag tycker att det ska bli kul attt du kommer tillbaka:)

2007-08-13 @ 20:35:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0