Service!!

Måste bara berätta om en sak som hände igår när jag var inne i stan och skulle handla lite julklappar.
Jag gick till en H&M som ligger på Drottninggatan. Jag gillar affären för att det känns som att det är ordning där. När jag inte hittar det som jag letade efter så ska jag då försöka få tag i någon som arbetar i butiken för att be om hjälp.
Då kommer det en kvinna i medelåldern emot mig:
- Ursäkta, jag...
- Jag är upptagen!!!

Observera att kärringen trycker upp en hand rakt upp mot mitt ansikte när hon spydigt avbryter mig mitt i meningen!!!!
Jag visste inte vad jag skulle säga eller göra så jag står där med munnen öppen och bara tittar efter henne när hon gick sin väg.
Blev sjuuukt chockad över bemötandet jag fick. Hade sån lust att ropa efter henne att hon borde byta yrke om hon ska vara så sjukt otrevlig. Det är faktiskt service som gäller.
Det enda jag begärde var att hon skulle peka eller förklara vart jag kunde hitta det jag sökte.

Efter att jag hade stängt munnen gick jag raka vägen ut ur butiken.
Var bara tvungen att vädra min irritation, glömde skriva det igår :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0