Första natten

Hahah fick rubriken o låta lite porrig men tyvärr måste jag göra er besvikna :P

Just nu ligger jag i min säng i min första alldeles egna lägenhet. Hade ju planerat att ta det senare all flytt men morfar och morbror hjälpte mamma med att få hit min säng redan idag så då kom mamma till flempan när jag hade slutat jobbet så att vi kunde köra ett lass med saker därifrån.
Sängen fick inte plats i morfars bil tyvärr. Så blir det med nya bilar de ska fortfarade se stora ut men är mycket mindre. Morfar köper alltid Mercedes o nu hade han köpt en kombi såklart men en värsting som han sedan inte ångrar men suckar högt när
han inte får in det i bilen som han brukar. Men skulle iallafall berätta att de körde ner min säng från mamma till min lägenhet på en pirra HaHa.
Har lilla sängen vart på en lite utflykt. jupp jupp :D

Jag har ju alltid varit den som verkligen inte vill ha hemma grejjer. Vad fan skulle jag med en brödrost till när jag ändå inte kunde
använda den tyyyyp så. Visste ju också att när jag väl fick eget så kommer jag ändra uppfattning.
Suktas ju som faaan efter o hellre köpa ett par skor men har lyckats hålla mig borta förutom det där ena paret som jag köpte iförrigår. :P
Det var lite spännande när jag skulle diska alla mina saker som låg i IKEA boxarna jag har fått från min far tidigare.
Fick del 1 och 2 vid två olika tillfällen. De är inte såå dyra och verkligen sååå bra. Visst jag gillade inte att typ slevarna
och stekspadarna är mörkblåa men boxarna innehöll mycket och bra saker. Det enda jag verkligen saknade var en osthyvel.

Och för att uppdatera lite från jobbet så var fan roligast idag när jag o Tobbe
sitter på kontoret och börjar kasta ketchup påsar på varann.
Det börjar med en sen två sen tar Tobbe en hel hög med påsar o lyckas slänga in dem
på kontoret så att det ligger påsar överallt.
Meeeeeen det roligaste är när han hittar en påse sen lite senare och ska spela rolig och ska låtsas lägga påsen i faxen.
PUCKOT tappar ketchup påsen i faxen som i sin tur går igång och ska börja faxa HAHA Tobbe panikslagen börjar dra ut sladdar.
Som tur så faxades inte ketchup påsen iväg utan han tog ur rätt sladd i rätt tid kan man säga. Fy attans om påsen skulle gått sönder i faxen.
Hur förklarar man för chefen som ska köpa en ny fax för att Tobbe försökte faxa iväg ketchup :D :D

Jaja, jag kommer inte ha internet här hos mig förän den 1:a februari så jag sitter o skriver bloggarna i ett textdokument och får
lägga in dem sen när jag har en uppkoppling. Så nu blir det ganska mycket text
med tanke på att jag inte har nåt annat att göra.
Min tv är kvar i flempan men ska köras hit imorrn.
Sista lasset och sen har jag lämnat Flemingsberg föralltid :)

Say Yes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0