What about Brian?

Har någon följt den serien.? Den kommer efter O.C. på femman.
Lite skum serie som jag inte riktigt har fastnat för utan det råkar få va på eftersom man har sett på O.C. Han har haft sex med sin bästa kompis tjej...Så får man ju absolut inte göra bara. Aja inte mer om det haha är lite vimsig.

I måndags natt så kom herr Seven eleven hit för en nattlig dejt. Jag hade lagat lite mat som jag bjöd på. Tänkte att han måste ha vart hungrig eftersom han jobbar så långa dagar. Han var här typ kvart i ett på natten :P busigt va. O tro inte att de va nå humhum på g utan det var en dejt. Vi såg på tv åt mat och drack varsitt glas vin. Det var jätte mysigt. Får se om vi ses i helgen något när han ändå är ledig.

Jobbet är lite kaosigt nu. Vi får jätte mycket skit för att vi säljer så dåligt osv osv osv... sen är det snack om att jag är inbokad på kurs men inte nån annan osv osv. Chefen var upprörd hela dagen och jag blev upprörd över sånt han berättade att de andra cheferna säger. Det är inte så mycket att göra åt. Vi får jobba ännu hårdare vilket inte heller är så nyttigt. Men jag hoppas att det blir stabilare snart iallafall.

Det var la allt det tror jag för nu.
Sov så gott people.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0