Helg

Ja,ni, jag vaknade nyss :S Det är verkligen jätte illa.
Mamma skulle ringa mig imorse för att kolla om jag skulle med o titta på mio osånt efter en soffa. Tyckte väl det lät bra men orkade inte lyfta på luren sen när hon ringde imorse men att jag skulle sova till halv fem var inte planen ska jag säga er.

Igår var vi i Haninge hos Lindas päron och hade överraskningsfest för Jesse. Han fyller år om typ en vecka men på tisdag så åker de iväg o ska resa runt lite i världen så därför hade vi den nu :D
Han blev jätte överraskad så det var grymt lyckat :D.
Fick i mig gaaaanska mycket av min spit jag hade med mig sen var det såklart nån annan som tog resten tyvärr. Men jag hade nog ändå inte orkat släpa med mig den hem iallafall :P.

Skulle nog gärna vilja gå ut på krogen ikväll men jag tror inte jag kommer få med mig nån som pallar eller har tid för att de han andra planer. För nästa helg jobbar jag ju :S

But we will see .

Bajj

Kommentarer
Postat av: D

snart kan vi gå på krogen :)

2007-01-20 @ 17:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0