Ännu en dag...

Idag var det en helt ok dag på arbetet. Chefen var kanske lite deppig känndes det som för att han får så mycket skit över allt. Jag tycker de bara ska låta oss arbeta. Ge oss en budget och ett mål så kirrar vi det. Tack Hej typ.

På eftermiddagen sedan vart jag på lite dåligt humör för att människan som körde skiftet fick för sig att prata i telefon i en timme som vanligt o då inte se vad det är som händer. Och jag lägger mig inte i så alla stod ju bara stilla för att det var så lugnt . Jag beordrar helt inte folk att göra ToDo när jag inte kör skift.

Inget busigt eller as skumt hände idag vad jag kan komma på på rak arm. Men jag jobbar 6 dagar i

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0