Fler Fler Fler Fler

Fler par skooor :D Igår efter jobbet var jag och handlade tre par skor. Jätte fina. Ett par gröna höga med kilklack , ett par svarta lack pumps oooch ett par vita typ ballerina med en liten kilklack :)

Idag är jag ledig efter att ha jobbat sex dagar i rad. Ställde klockan klockan åtta imorse och skulle gå till Vårdcentralen men när klockan ringde så kom jag verkligen inte upp ur sängen. Så jag får ta det någon annan gång.
Nu försöker jag hitta nån jäkel som inte jobbar och kan hänga på mig till stan eller kanske till Skärholmen o kolla lite i affärer :D Vill gå på HM och Åhlens vet jag iallafall...




:D

Kommentarer
Postat av: Patrik

Gumman, puss på dig! Gillar dig!

2007-03-27 @ 23:10:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0