löningsfredag

Dagen gick bra tyckte jag bara att Hanna mådde aaas dåligt idag så jag skickade hem henne typ vid 11 redan. Elakt o tvinga nån att jobba när de har feber o grejjer :S
Det betyder att vi kommer att vara en man kort imorgon när det är familjefest och allt men inte mycket att göra åt. Vi ska satsa på att slå timrekord iallafall :)

Nåt vi kom fram till idag på jobbet är att jag är en fis i rymden och Jesper är the big bang of bajskorvar (internt så bli inte ledsna om ni inte förstår) Det är en skoooooj grej :)

Imorrn ska det jobbas hårdare än hårdast ska ni veta och det ska bli spännande som bara den :)

Juuuste imorrn ska Maaaaalin min Maaalin komma hit och äta middag. Vi ska äta kycklingfile med potatismos. Verkligen sommar mat men ååh så gott. Så blir det vin och massa prat. Ska bli så skoj.

Nu måste jag faktiskt äta men jag skriver kanske imorgon med.
´Tjilevipp


Kommentarer
Postat av: Patrik

Puss! :)

2007-03-24 @ 19:51:19
Postat av: Anonym

Vaddå potatismos!!!??? Potatissallad darling! Tack för igår! :) Puss!

2007-03-25 @ 19:29:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0