Medarbetarsamtal.

Det hade vi idag med en av de högsta cheferna och sen Jesper.
Jag fick mycket beröm av bossen för mitt sätt att arbeta och då har han iof bara sett mig på ett skift Men han har nog en liten förkärlek för mig ;),.. Det känns så jäkla bra att höra av honom att han vill se mig högre upp :D

Lo sa en liten rolig grej precis innan jag skulle gå... Vi kom in på att Jesper snart ska bli pappa. Då frågade Lo mig när jag ska skaffa barn.
Blev lagom chockad men svarade typ när jag är 40 :P Nä men inte på ett tag.
Då säger han .. aaa iof har du ju oss här på jobbet att hålla koll på :P Så jäkla klockrent haha.

Mamma kom till jobbet när jag slutade för att vi skulle till Skärholmen och kolla på en jacka som hon ville köpa men var tveksam över.
Det var en skinnjacka för en lite större summa pengar så jag förstår att hon var tveksam Men den var verkligen jätte snygg så tyckte inte hon borde ha funderat :)

Imorrn är det löning för de flesta arbetare så det kommer nog bli röj på jobbet med tanke på att det också är en fredag Men bara vi är rätt bemannade så fixar det sig perfa :) Vi får springa lite extra.


Hörs säkert imorrn. BaJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0