Mööööten

Jupp nu var alla medarbetarmötena fixade på tre dagar. Jag fick gå den första dagen så det var skönt att få det gjort :P Dom tog upp ungefär samma saker som vi hade på ledningsgruppsmötet.

Helgen var sjukt skum men rolig, haha, mycket spontana saker även om det känndes som att jag hade planerat varje timme. Min tidsplan sprack mest när bussen från Tyresö inte kunde åka stora vägen mot Gullmarsplan pga av en olycka och en razzia mot ett motorcykelgäng. Stockholm stockholm. Vad ska man säga.

Pratade med Malin idag whiiiie nu är hon färdig med skolan och har vart på sin förtjänade semester i Spanien. Så nu har vi henne tillbaka här i Botkyrka. Känns jäkligt skoj även om jag förstår att hon kommer ha mycket att göra på sitt jobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0