Full rulle...

Det blir det nu när Jesper är pappaledig iallafall tre dagar i veckan. Det betyder att lilla jag blir ansvarig för den dagliga driften även om inte de högre cheferna ville ha det så. Men nu är det så :)
Jag kommer fixa det utan problem måste bara tänka ett steg längre liksom.

Idag är det första april och jag är så glaaaaaad över det härliga vädret vi har fått nu. Solen skiner och det är faktiskt ganska varmt ute :) Det betyder att sko utbudet ökades lite hos mig hihi.

Är det någon som blev lurad idag? Berätta gärna hur och av vem ?
Jag läste iallafall Metro imorse där SL sidan handlade om att dom förbjuder Foppa-tofflorna eftersom dom stöd tekniken på stationerna och ska börja sälja sina egna med SL loggan på.    YEAH RIGHT haha :P
Annars har det vart lugnt med skämten faktiskt.

Har börjat fundera på sommaren. Är ju den personen som åker utomlands så ofta som man får tillfälle och nu har jag ingen att åka med känns det som. BLÄ börjar få lite panik. Vem vill åka med mig säger tuppenjaa!
Annars åker jag själv och hur party är det ?

Sen hade jag verkligen inte mycket mer att berätta.

Ego trippin'
jajamensan eftersom jag ska fokusera på mig själv och göra det jag vill göra.

Kommentarer
Postat av: Prinsessa På Vift

Jag blev lurad av min fröken...läs på min blogg. Palla skriva:P

2008-04-02 @ 10:04:00
URL: http://prinsessanmariah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0