Medis

Jag vet inte riktigt vad jag ska berätta här för det är ganska stabilt i livet just nu.
Det känns som att jag har börjat få koll på jobbet även om jag lyckas glömma saker heeeela tiden haha :P Därför har jag nu ett litet block i fickan där jag skriver upp vad jag ska göra och stryker det som är gjort. Muppigt men det kan fungera :)

Idag var jag ledig och solen sken så jag passade på att åka in till stan och köpa syrrans present och hämta mitt pass från ambassaden.
Sen slutade Jenny typ när jag var färdig så vi skulle gå o fika. Det slutade med att vi hade gått hela gamla stan och upp till Medis haha :)
Det fick bli ett glas vin på Melanders Bakficka och sen hemåt.
Nu känns det som att sommaren är på ingång och att detär slut på snö o massa annat bajs. :P

Mamma frågade idag om jag var intresserad av att åka med henne o syrran till London om lite mer än en månad. Känns sjukt lockande men måste ju verkligen då spara pengar o inte handla nåt hemma och framförallt få semester från arbetet :S Vilket kan bli det svåraste faktiskt.
Time Will Tell.

Baj baj peeps :)

Kommentarer
Postat av: MariaH

Åhh,jag har varit i London.Det är verkligen en upplevelse!

Ps. Om du vill läs på min blogg så kan du få tips på vad du ska besöka osv.

2008-04-18 @ 18:54:37
URL: http://prinsessanmariah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0