såatteeeh..

Liite huvudvärk idag efter en dag med sjuukt mycket info.
Stängde igår och skulle vara på Tumba 7.30 för att åka till Sköndal på Nabit utbildning. Sjuuuukt bra och lärde mig jätte mycket men att jag fick vara med på det så ligger allt hos mig att få ut det till alla.
Några ggr fick jag höra om att vår steamer inte ser ut som den ska göra och ja ja ja vi vet det och vi har gjort som vi ska göra men den ser förjävlig ut iallafall. Så jag ska personligen ta tag i den och faan se till att den börjar funka. Jag ska kolla den varje dag jag jobbar och fråga exakt hur medarbetaren har gjort för att se till att de inte glömmer detaljer.
BLÄ


Nu ska jag lägga mig ner på spikmattan igen. Jag har tänkt testa den om den fungerar på celluliter. Ni kanske får en uppdatering om det om ett tag :P Inte helt omöjligt att det fungerar eftersom den ökar blodcirkulationen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0