Fika med Jenny och rensning i garderober.

Idag var jag och fikade med Jenny och det var inte så länge sedan jag träffade henne senast men hoppsan vad hennes mage hade växt. Jätte fint :)
Hon och Joni hade vart på ultraljud igår och fick veta vad det blir förnågot. Vill inte skriva det här om någon inte vill veta vad det är och så blabbar jag ut det liksom.

Nu är jag färdig med att rensa i mina garderober och det vart två stora papperskassar med kläder som ska ges bort och passar det inte så är det bara att slänga. Tänkte att Jenny också skulle få titta lite eftersom hon kommer bli större om magen då kanske något i min storlek passar henne också.
Jag har iallafall plats nu för nya kläder :D :D whiiee

Dags att äta något litet tänkte jag den ska nog jag o Dennis till Donken för att få två av dom gråa glasen hihi :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0