Madonna fyller snart 50..

Hon ser iof ut att vara 50 men ändå inte alls :P
Igår så satt jag och Dennis och kollade på MTV när dom hade typ en hel dag med bara grejjer som Madonna gjort och massa intervjuer. Då fick vi en liten tankeställare.
Heter Madonna verkligen Madonna på riktigt??   Ja det gör hon :)  (Googlade lite fort :P)
Femman ska från och med 15.30 på lördag också sända Madonnas filmer och intervjuer så om någon är intresserade.




Ni som gillade skorna jag vill ha eller dom jag fick kan gå in här och se fler modeller:
www.sneakersnstuff.se

Det är där jag köper mina skor :)
Affären ligger i Malmö och här i Stockholm på Åsögatan men man kan beställa hem skor från deras hemsida.
Klicka gärna in och se vad de har. Det finns så mycket fina skor och kläder :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0