Vilket nagellack?





Här har ni ett foto från kryssningen. A-T var den som tog foto så det är hon som fattas.
Jag hade riktigt roligt och kryssning är ju kryssning så massa skumma människor stöter man på :P
Jag och mamma var i säng vid halv fem efter att ha ätit lite fyllemat på påååten hihi.

Nu är det inte lång tid kvar innan vi åker till GbG på Dennis pappas bröllop. Roadtrip soon soon.

För att sedan komma till rubriken så behöver jag lite tips typ.
Jag kommer att ha en turkos klänning på bröllopet och kan inte komma på någon bra färg att ha på naglarna. Fransk manikyr kanske eller?
Nu ska jag laga mat  :)

Kommentarer
Postat av: majjan

franskmanikyr röstar jag på. Stilrent och fräsch till vad som hellst. O framförallt på en sån tillställning :)

Hoppas allt är bra med dig.

Puss

2008-09-01 @ 11:08:02
URL: http://maariaan.webblogg.se/
Postat av: Rambz.

så ere :D jora de rullar på :D

2008-09-01 @ 18:12:24
URL: http://rambz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0