Friday morning.

idag regnar det. Konstigt va? Inte särskilt! Okej att jag klagade på snön men måste det regna massor bara för det :S

Jobbar 6 dagar denna vecka vilket innebär lång dag idag och så jobbar jag imorn.
Men imorn stänger vi lite tidigare för att vi ska ut och äta på en libanesisk restaurang med jobbet. Det ska bli trevligt men tror verkligen inte att det blir party för dom andra som jag jobbar med är inte den typen av människor som röjer. Tror fan inte att dom går ut på krogen heller. But what to do, dom är ju ganska mycket äldre än mig också.

I onsdags så hade jag faktiskt lite kända ansikten som var och åt. Magdalena Graaf och Daniel DaSilva från Lets dance.
Ganska coolt. Och dom var jätte trevliga så det var ju ett plus. ja hon är sjukt snygg i verkligenheten också haha :p

Dennis kommer hem imorn eftermiddag någongång efter kryssningen med jobbet. Måste sova utan honom inatt betyder det :S Iof sover han typ alltid när jag kommer hem så det kanske inte gör något :P Nää då skämta sej liiite bara.

Juste på söndag så ska jag, Dennis, Jenny och Joni gå på julmarknaden på Gröna LundMYSIGT måste jag då påpeka. Har aldrig vart på något sådant så det ska bli riktigt trevligt. Så på söndag så kan det iallafall ha slutat regna!!

Nu:
Äta frukost och se på nyheterna. BAJJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0